Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Dag 1 - Presentera mig själv.

Av Emelie - 25 november 2010 19:53

Emelie Lundberg heter jag. Är 19 år och bosatt i Sundsvall. Tog studenten i somras och jobbar för tillfället som timvikarie på Granbackens äldreboende tills jag har kommit till underfund med vad jag vill vidareutbilda mig inom. Ord som beskriver mig bra som person enligt mig själv är: Envis, ärlig, omtänksam och emellanåt väldigt flamsig. Har alltid varit lite av en drömmare och kär i kärleken, vilket har en tendens till att göra mig besviken många gånger. Har svårt med att tider förändras och att släppa taget om människor som varit en stor del av mitt liv. Jag blir väldigt lätt rastlös och är ständigt på jakt efter spänning, det värsta jag vet är att känna att jag går miste om tid. Musik har alltid varit en stor del av mitt liv och min bästa vän genom alla väder. Spelade gitarr ett tag men gav upp på grund av min usla taktkänsla. Ja, vad finns det mer? Om jag inte får sitta på vänster sida i bussen så blir jag skit nervös. Men det är bara konstigt.


Just! Jag älskar mina vänner. Ni är guld!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 17 februari 2011 10:51

Hädanefter håller jag till här: www.finest.se/noquarter

Av Emelie - 17 februari 2011 10:51

Hädanefter håller jag till här: www.finest.se/noquarter

-

Av Emelie - 12 december 2010 16:41

"Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr" ...

Av Emelie - 29 november 2010 02:42

Tänkte inte skriva så mycket om lördagen men den var helt okej trots att det hände massa onödiga saker under kvällen som man helst hade skippat. Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg imorgon. Tänkte slänga in några bilder iallafall:       ...

Av Emelie - 28 november 2010 16:38

Min första kärlek.. Vad ska man säga. Första kärleken är alltid speciell, oavsett vad den resulterar i. Det var precis när jag hade flyttat från Härnösand och började på Höglunda skolan som jag lärde känna denna person. Han gick i klassen ovanför mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards