Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Monday

Av Emelie - 11 januari 2010 10:39

Måndag, en helt ny vecka & även nu som allvaret börjar. Jag har trots allt bara fem månader kvar av min skoltid så nu är det sista spurten kvar. Motivationen är väll inte den bästa. Inte bara det att jag varken känner att jag kommer klara spanskan eller matte B. Nu har jag även pratat med studievägledaren och lagt till ännu en distanskurs den här vårterminen för fylla upp min studieplan och på så sätt slippa plugga allt för mycket efter studenten. Förhoppningsvis ska jag väll klara det.



Sitter iallafall och har hål nu. Väntar på att jennsan ska sluta matten så vi kan gå och äta lunch. Är vråålhungrig. Efter det så har jag spanska, sedan måste jag även vara kvar på supporten för spanska prov, engelska prov och projektmöte. Sen när jag kommer hem ska jag plugga. Hehe, älskar livet. Peace out!



Dagens vill ha:

Väska från topshop

 
 
Ingen bild

Linda

12 januari 2010 14:38

Kämpa på med plugget!!!
Lika bra att slita ont nu och få det gjort, än att sitta och ångra sig när man är 30+ och känner sig gammal.

Kram och motivation från syster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 17 februari 2011 10:51

Hädanefter håller jag till här: www.finest.se/noquarter

Av Emelie - 17 februari 2011 10:51

Hädanefter håller jag till här: www.finest.se/noquarter

-

Av Emelie - 12 december 2010 16:41

"Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr" ...

Av Emelie - 29 november 2010 02:42

Tänkte inte skriva så mycket om lördagen men den var helt okej trots att det hände massa onödiga saker under kvällen som man helst hade skippat. Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg imorgon. Tänkte slänga in några bilder iallafall:       ...

Av Emelie - 28 november 2010 16:38

Min första kärlek.. Vad ska man säga. Första kärleken är alltid speciell, oavsett vad den resulterar i. Det var precis när jag hade flyttat från Härnösand och började på Höglunda skolan som jag lärde känna denna person. Han gick i klassen ovanför mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards