Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emelie - 10 januari 2010 19:42

Jag och malin i början av kvällen.

Jag och patrik på irish

Av Emelie - 10 januari 2010 14:25

Jag hade sjukt roligt igår! Det började med att malin och jag begav oss till irish. Drack och småsnackade ett tag.Träffade även gustav som jag inte har träffat på hur länge som helst, så det var väldigt trevligt. Efter ett tag så kom patrik ner och höll oss sällskap, även joel som var ute och sprang. Vi fortsatte sedan till oscar och var där tills de stängde. Efter det så tog vi en snabbis på max och malin och joel tjatade om jävla banankontakt hela tiden. Tror helt ärligt att det aldrig har varit lika gott med mat förut :-) Senare fortsatte vi vidare till nolby där vi släppte av malin, sen åkte vi hem till henne. Såg ut som nått jävla bombnedslag när vi kom hit. Tror jag och malin drog ut hela hennes garderob över halva lägenheten i går kväll, haha. Laddar upp bilderna senare när jag fått tag i patriks minneskortsläsare.


Idag ska jag iallafall plugga massvis. Har en uppsats att skriva, en annan att fixa till lite, distansuppgift & ett spanska prov tills imorgon. Chansar på att jag inte kommer hinna med mig. Nu börjar det lukta mat här, MUMS.. Peace out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards