Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Emelie - 6 januari 2010 02:09

I söndags så var elin söt nog att ta bussen till mig från härnösand. Vi spenderade kvällen med att bada badkar, spela lite spel och mysa på. Inte allt för ofta man träffar henne så det var väldans trevligt. Igår kom även victor ner och umgicks med oss. Ännu en som jag inte ser skymten av så ofta. Hade saknat han lite grann :-)


Idag så har jag inte gjort allt för mycket. Pluggade lite imorse, mindre än vad jag egentligen borde men det är ju alltid en början. Efter det så kom patrik över på middag. Potatisgratäng och kött satt ju inte sådär helt fel en tisdag som denna. Jag följde i vilket fall med han hem efter det, dock så lämnade han mig för några timmar sedan för att ha någon slags boys night out så jag har bara suttit och kikat lite smått på paradise hotel mestadels av kvällen. Whats up with stefan egentligen? Snacka om douchebag. Och rami vill jag inte ens uttala mig om. Usch och fy.


Nej.. Nu ska jag kika ut genom fönstret & längta efter att gosen ska komma hem.


Dagens vill ha;



Klänning från topshop

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards