Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Emelie - 5 januari 2010 23:15

Jag kom hem från bilsemestern, gick på gatufesten, en av mina närmaste vänner fick världens finaste son, sedan åkte jag även till rättvik under classic car week.

Jag spenderade många fina sommarnätter med vännerna, blev kär och sen

sist men inte minst så påbörjade jag mitt tredje och sista år på gymnasiet.

Spenderade många roliga dagar och nätter hos malin, klarade äntligen

matte a kursen och slavkollade mest L word hela månaden i princip.

Jag hade några härliga dagar uppe i härnösand hos mina vänner, bodde i princip hos patrik. Sedan grävde jag för mestadels ner mig i högar av skolarbete.

Mamma fyllde 50 vilket vi firade med en överasskningsfest. Jag började umgås med jennie. Jag spenderade även större delen av min tid hos min kära syster.

Ojoj, det här måste ha varit en av de roligaste månaderna på året. Bodde även här hos syrran i princip hela tiden. Vi hade så sjukt roligt tillsammans hela tiden.

Partade gärnet, snackade skit och bara mådde.



Nu försöker vi slå slå detta med ett nytt decenium!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards