Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 7 december 2009 12:01

Igår blev det ganska sent. Tror klockan var runt tre nånting när vi äntligen gick och la oss. Jag fick iallafall klart debattartikel, så då blev jag ganska stolt. Det är inte ofta jag klarar av att stå emot att läsa blogga & spela musik istället för att plugga.

Nu sitter jag iallafall på skolan och väntar på sista lektionen som börjar klockan ett.


På tal om ingenting så skulle jag vilja dansa runt i den här fina på nyår;

Av Emelie - 6 december 2009 23:05

Jennie och jag fick en snilleblixt att hon ska pallra sig hit till njurunda och joina mig i mitt debattskrivande. Så nu är hon påväg. Skönt att slippa vara ensam, har suttit och deppat ner mig med mitt godis över det praktiskt taget hela kvällen. Familjen har varit på lars winnerbäck medans jag har fått grävt ner mig med plugg, orättvist.


Förövrigt så saknar jag min fina pojkvän hur mycket som helst. Känns jobbigt att inte ses lika mycket som vi gjorde tidigare. Jag är ju faktiskt lite jätte små kär.




Av Emelie - 6 december 2009 14:22

Jag och malin håller på att göra oss iordning nu för att ta en sväng till mammsen.

Senare ikväll måste jag även försöka få klar min debattarikel och fixa lite spanska.

Hatar verkligen söndagar, dock så finns det en stor möjlighet att denna vecka blir rätt så asbra. Nu ska jag slänga på mig lite kläder så vi kommer iväg någon gång.


Av Emelie - 6 december 2009 00:49

These boots are made for walking and that's just what they'll do.

One of these days these boots are gonna walk all over you.

Av Emelie - 5 december 2009 20:28

Igår gick vi som sagt ut. Hamnade på all star i princip hela kvällen. Runt tre nån gång tog vi iallafall en sväng till max innan jag åkte hem till patrik. Var en riktigt rolig kväll, men lite tröttsam mot slutet. Känner mig inte så frisk i kroppen idag så det blev till att vara hemma ikväll. Här är iallafall några bilder från igår;

Av Emelie - 4 december 2009 17:26

Malin kom nyss hem till chockbeskedet att jag verkligen inte ville ut ikväll. Efter att stått och gnällt på mig ett tag, så fick hon en snilleblixt. Alltså att sätta på den enda låten som alltid får mig peppad och på topphumör. Så det verkar bli utgång iallafall!


Av Emelie - 4 december 2009 12:22

Just nu sitter jag på skolan, har haft hål sedan runt elva någongång. Är bara en lektion kvar sen får man äntligen sluta. Är sjukligt hungrig med tanke på att jag var alltför stressad imorse och inte hann äta mina älskade chokladflingor, buhu.


I kväll ser det ut som om det blir utgång med malin. Egentligen borde jag vara lite ekonomisk, men jag verkar inte ha mycket till val. Kommer ju få träffa min älskade patrik iallafall, så det gör mig glad. Nu ska jag iväg en sväng med jennie. Peace out!

 

Av Emelie - 3 december 2009 23:15

Kvällen har varit väldigt bra. Trots att jag inte har gjort speciellt mycket. Jag blev klar med rapporten runt åtta, vilket var en stor lättnad. Efter det så duschade jag lite snabbt sen mös jag ner mig i soffan med en bok och varm choklad. Strax ska jag väll krypa ner brevid malin som redan snarkar för fullt i sängen, hehe. Måste lägga mig i någorlunda bra tid eftersom att jag har mattesupport klockan 10 imorgon.



En sak som jag glömt berätta är att vi fick dissekera ett lamm idag. Det var jävligt coolt att se med egna ögon, men stanken har förföljt mig hela dagen.Funderade ett tag på att lägga upp lite fina bilder här, men jag vet inte hur känslig alla som läser är, haha. Jaja, nu ska jag torka håret sen försöka få minst en sju timmars sömn, hur nu det ska gå. Peace out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards