Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 16 december 2009 00:39

Idag var jag på skolan som vanligt. Helt sjukt egentligen att vi har jullov om tre dagar. Tycker det känns som vi nyss började det här skolåret. Det ska bli ruggigt skönt med lite vila från all stress i nästan tre veckor iallafall.


Efter skolan skulle jag egentligen till malin i njurunda för att hämta mitt legg,

men det orkade jag inte så jag får ta det imorgon innan skolan istället. Börjar

ju trots allt halv två så det ska nog gå. Kvällen har iallafall spenderats med patrik.

Vi har bara myst, sen påbörjade vi även "män som hatar kvinnor" eftersom att alla pratar om hur bra den är, men den får vi se klart nån annan kväll. Måste gå & lägga mig nu så jag är pigg imorgon när vi har psykologi redovisning. Peace out.

Av Emelie - 14 december 2009 20:20

Jag vart precis ganska så jätte stressad när jag kom och tänka på hur mycket som

måste fixas efter jul. Främst allt skolarbete, projektarbetet som ska bli klart, studentklänning som måste fixas, eventuellt balklänning, MATTEN som jag verkligen måste klara. Sen så har jag tuuusen saker kvar inom skolan efter studenten med.


OKEJ... Det där var egentligen inte så mycket, men det kanske är på tiden att fixa klänningen till studenten snart? Man måste ju trots allt vara ute i tid så inte alla fina försvinner. Är det inte nån som har förslag på en bra sida med klänningar?




 




Dagens vill ha; Armband från cocoo.se

Av Emelie - 14 december 2009 18:52

Det är så typiskt mig att göra klart en av fem skolarbeten som ska vara inne den här veckan och sedan slå på tvn och känna mig asnöjd för att jag faktiskt HAR pluggat.

Ungefär så ser det ut nu också. Ikväll gjorde jag nääästan klart det sista på rapporten, så då förtjänar jag självklart att äta bullar & se på biggest loser istället.











På tal om ingenting alls så har jag bajsigt jävla ont i kroppen sen helgens flyttning.
Men det gick ju trots allt bra ändå, lägenheten var superfin med för den delen.
Som tur var så fick jag även träffa mina kära vänner elin, jonas & victor en sväng.


Nu ska jag värma på mina gudomligt goda kanelbullar. Peace out.

Av Emelie - 11 december 2009 14:52

Igår var det nobelmiddag på skolan, vilket var väldigt roligt! Det började med tävlingar från elva till fyra där vi tävlade klassvis mot alla metg skolor i Sverige. Var massa olika klurisar men även också en tävling där vi skulle samla ihop massa olika föremål i form av pokaler, medaljer, studentmössor osv. Våran klass kom iallafall på en hedrande andra plats av drygt 70 klasser ;-) Efter det så åt vi middag på tandoori. Det var även dans på skolan efteråt, men eftersom att jag skulle hem till patrik så struntade jag i det.


Idag så har jag bara haft samhälls seminarium, så nu sitter jag och väntar på att malin ska komma in till stan så vi kan påbörja vår färd mot härnösand där vi ska hjälpa jannice med att flytta. Kommer troligtvis blir kvar där tills söndag. Peace out!

Av Emelie - 10 december 2009 01:13

Ungefär såhär har min och jennies kväll sett ut:


Skämt åsido, hähä. Nu ska vi se film om inte jennsan är för trött, då blir det

antagligen till att sova istället om vi ska komma upp i tid till nobel imorgon.

Av Emelie - 9 december 2009 18:46

Försökte mig på ett blogginlägg tidigare idag, men det gick väldigt bajs. Ibland så är det något av det jobbigaste som finns. När man är sjukligt sugen på att blogga, men istället sitter och skriver världens mest oväsentliga inlägg någonsin. Som nu typ.


Dagen har gått snabbttt. Nu sitter jag och kikar på vänner medans jag väntar på att jennsan ska komma hit och umgås. Malin jobbar till tio ikväll och jag kände inte för att vara själv. Åh, såg precis att pay it forward går på 5an på söndag. Det kanske är en av världens mest finaste filmer. Nu ska jag fortsätta kika på tvn. Peace out.

         Dagens vill ha; Tröja från monki.

Av Emelie - 8 december 2009 22:33

Igår så kom älsklingen och åt middag med mig och malin, väldigt trevligt.

Hade ju saknat honom som tusan :-) Sedan när han åkte hem så gjorde vi inte så mycket. Kikade lite på tvn och runt på datorn tills vi gick och la oss i prinicp.



Idag så vaknade jag lite senare än planerat. Jag kom till skolan iallafall och fick
reda på att vi hade hål till två då våran enda och sista lektion började. Tjoho....
När jag kom hem så åt vi mycket väl efterlängtad mat, malin tog en tupplur medans jag satt här och sedan kom madde förbi med sötisabell för att göra hennes fot/hand avtryck. Nu ska jag & malin strax slå på stardust, men först måste jag göda mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards