Alla inlägg den 27 december 2009

Av Emelie - 27 december 2009 02:06

De senaste dagarna så har jag inte haft tillgång till dator så det har blivit lite dåligt på blogg-fronten. Julen var iallafall trevlig, även om det inte var sådär suuuuuperkul som när man var liten. Julklapparna inne höll en ny plattång, förhoppningsvis en bra sådan!, pengar, presentkort, en kofta, spel sedan även håkan hellström dvd från P&L. Kankse det mest bästa jag någonsin hade kunnat fått?


På juldagen hade jag det därimot väldans trevligt med några vänner. Vi förfestade hos syrran i njurunda, spelade spel och drack oss lite på loftet. Därimot så vart det en ganska så tidig kväll eftersom att det var nästintill omöjligt att komma in någonstans. Var meters långa köer till typ alla krogar så jag och malin tog våra förfrusna fötter till en taxi och åkte hem istället. Köpte massa gotta och myste ner oss hemma i soffan istället med massvis av prat tills vi slutligen hoppade i säng.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards