Alla inlägg den 3 december 2009

Av Emelie - 3 december 2009 23:15

Kvällen har varit väldigt bra. Trots att jag inte har gjort speciellt mycket. Jag blev klar med rapporten runt åtta, vilket var en stor lättnad. Efter det så duschade jag lite snabbt sen mös jag ner mig i soffan med en bok och varm choklad. Strax ska jag väll krypa ner brevid malin som redan snarkar för fullt i sängen, hehe. Måste lägga mig i någorlunda bra tid eftersom att jag har mattesupport klockan 10 imorgon.



En sak som jag glömt berätta är att vi fick dissekera ett lamm idag. Det var jävligt coolt att se med egna ögon, men stanken har förföljt mig hela dagen.Funderade ett tag på att lägga upp lite fina bilder här, men jag vet inte hur känslig alla som läser är, haha. Jaja, nu ska jag torka håret sen försöka få minst en sju timmars sömn, hur nu det ska gå. Peace out!

Av Emelie - 3 december 2009 15:24

Nu sitter jag på samhällslektionen och försöker få klart så mycket som möjligt på min rapport så jag slipper sitta hela kvällen istället. Det går ju..sisådär. Rapport har aldrig varit min grej. Det blir alltid bara massa dravel om absolut ingenting alls.


Jag slutar halv fem iallafall och då blir det att åka tillbaka till mitt andra hem.

Får hoppas att malin lagar nån gomiddag ikväll så jag blir på massa bra humör :-D

Den här mysiga tröjan från forever21 skulle jag vilja ha!

Av Emelie - 3 december 2009 10:36

Imorse kom jag i tid till skolan, tro det eller ej. Vart en ganska sen kväll igår eftersom att madde och malin stod och bakade lussebullar. Nu sitter jag iallafall med min projektarbetsgrupp och har varit ute i en klass och gjort en enkätundersökning som vi sitter och sammanställer. Har bara tre lektioner idag och om jag har tur så kommer jag troligtvis få sluta drygt en timme tidigare, så det känns skönt.


Senare ska jag som vanligt hem till malin och förhoppningsvis kommer patrik förbi en sväng med, så jag får gooosas. Nu ska jag försöka vara lite aktiv. Peace out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards